Westland survival poradnik – porady, triki, kody

Westland Survival poradnik - porady, triki, kody

Westland Survival poradnik to kolejny artykuł z poradami poświęcony grze survival. Pojawiło się już u nas Last Day On Earth, a dzisiaj czas na bliźniaczy tytuł, ale w klimacie dzikiego zachodu. Gra posiada wielu fanów na całym świecie (w tym w Polsce), dlatego też zapraszam Was do przeczytania artykułu.

Westland Survival – Kody

Bardzo często pytacie o kody do Westland Survival. Muszę Was zmartwić, ponieważ nie ma czegoś takiego. Jedyne na co możecie liczyć to portale takie jak GameHag, które umożliwiają nam zdobywanie waluty premium do gier, grając w inne gry. I do tego chciałbym Was zachęcić.

westland survival - kody

Umiejętności – Skille

Umiejętności to rzeczy, które określają m.in. ile dodatkowych szkód wyrządzasz bronią lub jakie zwierzęta możesz zaprzyjaźnić. Aby podnieść swoje umiejętności, musisz przynajmniej raz awansować (wbić poziom), aby uzyskać punkt ulepszenia. Po zdobyciu co najmniej 1 punktu ulepszenia wybierz umiejętność, którą chcesz ulepszyć. Oto lista skilli i ich specyfikacje:

Siła

Siła określa, ile dodatkowych obrażeń zadajesz bronią białą i niektórymi broniami. Na przykład, jeśli masz broń, która zadaje 20 obrażeń i dodajesz 5 punktów ulepszenia do siły, zadasz wrogowi 25 obrażeń. Jeśli zakradniesz się do wroga, zadasz podwójne obrażenia. Odnosi się to również do wszelkich dodatkowych obrażeń spowodowanych umiejętnością siły. Na przykład, jeśli zakradniesz się do wroga bronią zadającą 20 obrażeń, zadasz 40 obrażeń. Ale jeśli umieścisz 5 punktów ulepszenia w umiejętności siły, podwoi to również, powodując, że zadawane obrażenia wynoszą 50.

Szybkość ataku

Szybkość ataku Szybkość ataku określa szybkość ataku bronią białą i bronią białą. Na przykład, jeśli masz broń o prędkości ataku 50, będziesz atakować raz na 2 sekundy. Ale jeśli umieścisz 50 punktów ulepszenia w umiejętności szybkości ataku, będziesz atakował co sekundę.

Obrona

Obrona określa, ile obrażeń otrzymujesz od wrogów. Im wyższa obrona, tym mniej odniesionych obrażeń. I tak naprawdę to wszystko co powinniście o niej wiedzieć. Jeśli uważacie, że Wasza postać jest za słaba i nie daje sobie rady, a przeciwnicy ściągają Was bardzo szybko. To warto się zastanowić nad daniem kilku punktów w obronę.

Duch

Duch określa, które zwierzęta cię zaatakują i jakie zwierzęta możesz zaprzyjaźnić, aby o ciebie walczyć. Możesz zaprzyjaźnić się z wieloma zwierzętami jednocześnie. Aby zaprzyjaźnić się ze zwierzęciem, podejdź do niego i naciśnij specjalny przycisk głowy zwierzęcia w prawym dolnym rogu ekranu. Powinien wyskoczyć przycisk „odbiór”. Wskazówka: zaprzyjaźnione zwierzęta nie atakują bawołów (może się to jednak zmienić w przyszłości.) Oto lista punktów ducha potrzebnych do zaprzyjaźnienia się z różnymi zwierzętami:

  • Kojot – 5 punktów
  • Wilk – 10 punktów
  • Niedźwiedź – 20 punktów
  • Puma – 30 punktów

Na przykład, jeśli umieścisz 30 punktów ulepszenia w umiejętności Ducha, możesz zaprzyjaźnić się z 6 kojotami, 3 wilkami, 1 niedźwiedziem lub 1 kuguarem. Jeśli ty zaprzyjaźnij się z puma z 30 punktami duchowymi, wszystkie twoje punkty duchowe trafią do kuguara i nie będziesz w stanie zaprzyjaźnić się ze zwierzętami, dopóki puma nie umrze lub nie opuścisz obszaru, w którym się znajdujesz. 30 punktów duchowych daje Ci możliwość przejścia obok dowolnego zwierzęcia bez atakowania go. Jeśli jednak zejdziesz poniżej poziomu wymaganego przez zwierzęta, zacznie cię atakować. Na przykład: jeśli mam 20 punktów ducha, będę mógł przejść obok Niedźwiedzia, nie atakując mnie, ale jeśli pójdę zaprzyjaźnić się z Wilkiem i spróbuję przejść obok niedźwiedzia, zacznie mnie atakować, ponieważ ja wydał 10 punktów ducha zaprzyjaźniając się z wilkiem.

Westland Survival poradnik – Budynki i budowanie

Westland Survival - budynki i budowanie

Budowanie jest jedną z głównych cech Westland Survival. Możesz budować tylko na swoim ranczu. Aby zbudować ścianę, podłogę itp. musisz mieć co najmniej 1 sosnową kłodę, ponieważ jest to materiał wymagany do wykonania konstrukcji. Aby ulepszyć ścianę, podłogę itp. musisz mieć wymagane materiały.

Na przykład, jeśli chcesz ulepszyć drewnianą ścianę do ściany z desek, musisz mieć 20 desek i 10 kamieni. po zdobyciu materiałów możesz ulepszyć ścianę. Jeśli chcesz umieścić obiekty, takie jak stolarz, po prostu wybierz przedmiot z ekwipunku i naciśnij build. Będziesz mógł umieścić go w dowolnym miejscu. Niektóre obiekty wymagają określonych rzeczy, zanim będą mogły zostać umieszczone. Na przykład stolik stolarski należy umieścić na co najmniej podłodze poziomu 1. Niektóre przedmioty (np. Ognisko) można umieścić w dowolnym miejscu.

Jak rozpalić ognisko?

Do rozpalenia ogniska czy też zbudowania ogniska będziesz potrzebował: 5x kamieni, 5x drewna i siana. Jeśli posiadasz te przedmioty to przejdź do trybu budowania, na liście znajdź ognisko, wybierz miejsce, w którym ma stać i zrobione!

Jak zrobić drewnianą podłogę?

W Westland Survival drewniana podłoga potrzebna jest do postawienia wartościowych rzeczy do craftu. Żeby zrobić drewnianą podłogę musicie podnieść poziom tej podstawowej, czyli zrobić upgrade. Aby tego dokonać, wchodzicie w tryb budowania, oznaczanie podłogę, którą chcecie zamienić w drewnianą i ukaże Wam się lista niezbędnych surowców do zrobienia tego. Jeśli je posiadacie to upgrade będzie możliwy.

Miasto

Miasto znajdziemy na ogólnej mapie świata. Jest idealnym miejscem do spotkań i handlu z innymi graczami. Miasto składa się z różnych budynków, takich jak:

  • Biuro szeryfa
  • Salon
  • Róg rynku
  • Fryzjer
  • Smoła człowiek
  • Niemiecki naukowiec
  • Hodowca koni

Biuro szeryfa 

W biurze szeryfa znajdziesz szeryfa, kowboja i informatora.

  • Szeryf wręczy nagrodę za nagrodę.
  • Kowboj poprosi cię o pomoc w sprawie Obozu Banitów Północy.
  • Informatorowi można zapłacić za uzyskanie mapy kryjówki za nagrody.

Rynek

Róg rynku znajduje się wzdłuż linii kolejowej w środku miasta.

W „rogu rynku” znajdziesz trzech kupców:

  • Sprzedawca żelaza
  • Sprzedawca drewna
  • Kupiec futerkowy

Jedzenie, woda i punkty życia

Punty z jedzeniem i wodą przedstawiają ilość jedzenia i wody, które Ci pozostały. Jeśli pozwolisz jednemu z tych słupków osiągnąć 0, zaczniesz otrzymywać obrażenia. Aby zdobyć jedzenie i wodę, musisz udać się w dowolne miejsce i przeszukać skrzynie, krzewy jagodowe lub kaktusy, ponieważ są to wygodne i niezawodne źródła żywności. Możesz również budować różne obiekty na swoim ranczo, które pozwalają zbierać własne jedzenie i wodę. Pasek zdrowia pokazuje, ile obrażeń możesz przyjąć przed śmiercią. Ważne jest, aby pasek zdrowia był doładowany, abyś nie umarł. Uwierz mi, że zaoszczędzi to Twoich nerów.

Stajnia, koń i siodło

Zdobycie konia jest jedną z najważniejszych rzeczy w naszym Westland Survival poradnik. Jeśli masz konia, będziesz mógł podróżować w dalsze obszary, aby zdobyć rzadsze materiały do ​​tworzenia lepszych przedmiotów. Aby zdobyć części do siodła, musisz udać się do stref oznaczonych na czerwono i przeszukiwać tam skrzynie, aż znajdziesz. Będziesz potrzebował wielu elementów do ukończenia siodła. Jeśli nie dostaniesz potrzebnych Ci przedmiotów za pierwszym razem, nie martw się, ponieważ są niezwykle trudne do zdobycia w początkowej fazie gry. Po zakończeniu zbierania części, włóż wszystkie do schematu stajni i naciśnij przycisk finalizacji. Po zakończeniu budowy stajni udaj się do konia, który zwykle znajduje się w lewym dolnym rogu mapy i kliknij na nim przycisk odbioru. Masz teraz konia!

Westland Survival – porady i triki

Oto kilka porad i trików, które możesz wykorzystać, aby poprawić swoją rozgrywkę w grze. Tym samym będzie to ostatni w podpunktów w naszym Westland Survival poradnik. Życzę Wam miłej gry i zabawy, trzymajcie się!

Skradanie

Skradaj się jak najwięcej. możesz przekraść się do ataku, naciskając przycisk w prawym dolnym rogu ekranu i trafiając wroga. Zbliżaj się tylko z boku lub z tyłu, aby zminimalizować możliwość wykrycia Cię przez wroga. To podwoi twoje obrażenia.

Kiting

Żeby radzić sobie z wrogami, którzy zadają duże obrażenia i mają wysokie zdrowie, ale poruszają się powoli, używając taktyki Kitingu. Użyj tej włóczni, aby zmaksymalizować efekt. drewniane włócznie można łatwo wykonać za pomocą niektórych desek, skórzanych pasów i liny. Trudno wyjaśnić słowem, jak korzystać z tej taktyki, ale z pewnością znajdziecie coś na YouTube.

Nie musisz odblokowywać schematu stajni

Nie odblokowuj schematu stajni, ponieważ już masz konstrukcję na swoim ranczu, więc odblokowanie go będzie stratą punktu schematu. Pozwoli to również zaoszczędzić materiały potrzebne do wykonania początkowej struktury stabilnej.

Dobieraj broń do poziomu potworów

Oszczędzaj broń wyższego poziomu dla trudniejszych obszarów. Na przykład używaj broni niskiego poziomu na wrogach niskiego poziomu i używaj broni wysokiego poziomu na wrogach wysokiego poziomu.

Skórzana odzież jest OP

Tak długo, jak masz skórzaną odzież lub wyższą, możesz wchodzić w czerwone obszary, o ile masz wystarczającą ilość leczących przedmiotów.