Idle Heroes poradnik – Najlepsze postacie, jak zagrać i zacząć dobrze

Idle Heroes Poradnik

Idle Heroes to kolejny tytuł dość popularny i znaczący na scenie gier mobilnych. To tak jak wspomniałem lubiana przez graczy turowa strategia/RPG z domieszką fantasy, która swą cukierkową grafiką wciągnęła nie jednego. Idle Heroes poradnik był kwestią czasu, wiem że go potrzebujecie, więc jestem.

Idle Heroes poradnik dla początkujących i nie tylko

Fundamentem Idle Heroes jest duża ilość bohaterów, z których musimy uformować najlepszą formację. Do Twoich zadań należy skomponowanie najlepszych postaci i walka zarówno z innymi graczami na arenach jak i komputerem. Gra daje bardzo dużo możliwości do progresowania w grze i ulepszania naszych postaci. Więc przejdźmy do sedna Idle Heroes poradnika.

Sprawdź także nasz nowy Hustle Castle poradnik!

Jak zacząć grać?

Nie ma co owijać w bawełnę, zanim weźmiesz się za cokolwiek w tej grze musisz posiadać solidne podstawy. Tymi podstawi nie jest nikt inny jak postacie, najlepsze postacie Idle Heroes. Tak naprawdę na tym powinieneś się skupić

Owszem wyposażenie i tryb gildyjny są niezwykle ważne, ale to nie jest coś na początek. Skup się na szybkim zdobywaniu poziomów, zgarniaj i wyposażaj się w najlepsze postacie. do momentu, w którym stwierdzisz, że jesteś mocny. Dobry team to podstawa do czegokolwiek.

Pamiętaj o bonusach za kompozycję zespołu, ale nie zawsze – Idle Heroes poradnik

Musisz pamiętać, że jeśli masz możliwość dobrania odpowiedniej kompozycji np. frakcyjnej. W takich momentach masz naprawdę sporą szansę na dobre bonusy do statystyk, które z pewnością Ci pomogą.

Jest jednak jeszcze jedna zasada. W początkowej fazie gry silniejsza postać zawsze będzie lepszym wyborem niż dobór odpowiedniej kompozycji. Skup się na levelowaniu i pozyskiwaniu solidnych postaci. Kompozycjami zajmiesz się z czasem lub w momencie kiedy dobrze się złoży.

Poradnik do gry Idle Heroes

Zasoby w Idle Heroes

Jest pewna rzecz, którą powinieneś mieć zawsze przy sobie, a nawet w znać na pamięć. Wiadomo nic od razu, z czasem przyjdzie to samoistnie, ale zasoby musisz znać. Lista zasobów nie jest mała i trochę pozycji zawiera, ale odpowiednia ich znajomość i czemu służą pozwoli Ci sprawnie szacować ile i w jakim momencie będziesz czego potrzebować.

Lista zasobów – Idle Heroes poradnik

Monety

Monety (złoto AKA) są używane jako podstawowa forma waluty w grze.

Używany do:

  • Ulepszania sprzętu u kowala
  • Awansowania bohaterów
  • Kupowania wszystkich rodzajów przedmiotów na rynku

Uzyskane z:

  • Kampanii
  • Hand of Midas
  • Ukończone codzienne zadania
  • Ukończenie etapu kampanii
  • Ukończenie poziomu w Wieży Zapomnienia
  • Zwycięskie bitwy na arenie (wiele opcji)
  • Wygrywanie walk z menu znajomych
  • Wygrywanie walk w Brave Trial.
  • Rajdy zdarzeń.
  • Wykonywanie wyzwań
  • Wykonywanie zadań
Klejnoty

Klejnoty są częścią płatnej gry. Nie są one jednak konieczne ani wymagane, aby szybciej zdobywać poziomy i stawać się silniejszym.

Używane do:

  • Kupowania przedmiotów z rynku
  • Przywoływania bohaterów
  • Kupowania obrotów kasyna
  • Kupowania biletów na arenę

Uzyskane z:

  • Wykonywania wyzwań.
  • Realizowania codziennych zadań.
  • Oglądania reklam
  • Eventów
  • Bonusu za logowanie + inne.
  • Zwycięskie bitwy na arenie (wiele opcji)
  • Wygrywanie walk z menu znajomych (wielokrotny wybór)
Duch

Używane do:

  • Wzmocnienia swoich bohaterów do maksymalnego poziomu.

Uzyskane z:

  • Ukończenia codziennych zadań
  • Ukończenia etapu kampanii
  • Zwycięskich bitew na arenie (wiele opcji)
  • Wygrywania walk z menu znajomych (wielokrotny wybór)
  • Rajdów eventowych
  • Wykonywania wyzwań
  • Wykonywania zadań
Kamień Promocyjny Bohatera

Używany do:

  • Awansowania swoich bohaterów i zwiększania ich limitu poziomów.

Uzyskane z:

  • Automatycznych bitew w kampanii
  • Ukończenia etapu kampanii
  • Ukończenia poziomu w Wieży Zapomnienia
  • Zwycięskiej bitwy na arenie (wiele opcji)
  • Wygranej walki z menu znajomych (wielokrotny wybór)
  • Rajdów eventowych
Odłamki bohatera

Używany do:

  • Przywoływania bohaterów

Zdobyte z:

  • Automatycznego wykonywania kampanii
  • Ukończenia etapu kampanii
  • Kupowania na rynku
  • Wydawania kamieni duszy przy ołtarzu
  • Nagród z Eventów
  • Rajdów Eventowych
  • Kupowania za monety gildii
Magiczny Pył

Używany do:

  • Ulepszanie „skarbów”, które mogą posiadać bohaterowie.

Uzyskaj z:

  • Automatycznych bitew w kampanii.
  • Kupowanie w MarketPlace.
Smocza łuska

Używana do:

  • Kupowania wyposażenia i odłamków bohaterów w sklepie Brave Trial.

Zdobądź z:

  • Ukończenie etapów w Brave Trial.
Kula proroka

Używana do:

  • Przywoływania 4 i 5 gwiezdnych bohaterów z Bramy Proroków.

Zdobądź z:

  • Eventów
Kamienie Duszy

Używane do:

  • Kupowania przedmiotów i odłamków bohaterów przy ołtarzu.

Uzyskaj z:

  • Demontażu bohaterów przy ołtarzu.
Monety Gildii

Używane do:

  • Kupowania przedmiotów i odłamków bohaterów w gildii.

Uzyskane z:

  • Wykonywanie akcji w gildii.

Zasoby postaci

Pamiętaj, że zasoby do ulepszenia twoich postaci to:

  • Monster Souls
  • Kamienie Chaosu

Które można uzyskać z:

  • Kampanii
  • Dzielnej próby
  • Eventów
  • Niebiańskiej wyspy

Idle Heroes poradnik – farmienie kampanii

idle heroes poradnik mapa kampanii

Sprawa Idle Heroes kampanii jest mega prosta. Potrzebna jest Ci ona jak człowiekowi woda. nie osiągniesz lepszych poziomów jeśli nie przebrniesz przez kampanie. Potrzebna jest Ci ona chociażby do odblokowania Brave Trail czy Tower of Oblivion, a przede wszystkim do wbijania poziomów swoich bohaterów.

Jest to niezbędny element całej gry. Podczas kampanii będziesz maksował swoje doświadczenie/godzinę i błyskawicznie wbijał kolejne poziomy swoich bohaterów, zarabiają przy tym nie mało monet.

Polecam również skorzystanie z funkcji automatycznej bitwy. Może na początku będziesz się rajcował przechodzeniem kampanii, ale uwierz mi, że z czasem zrezygnujesz z tego. 😀

Zadania dzienne i Eventy

W dużym skrócie warto robić dzienne zadania i brać udział w eventach z prostych przyczyn. Mamy z tego dodatkowe monety, a za eventami idą grube nagrody, takie jak chociażby 2100 gemów, 5 artefaktów i darmowy 5 gwiazdowy bohater, nieźle co? W takim razie już wiesz co masz robić, żeby być lepszym. Brać udział we wszystkim, w czym na dany moment jesteś w stanie wziąć udział. Proste!

Summonowanie bohaterów

Prosta zasada rób do za każdym razem. Słabsze tiery 1 i 2 gwiazdkowe przydadzą się do rolowania, a nóż widelec los się do Ciebie uśmiechnie i zgarniesz 5 gwiazdkowego bohatera. Ta gra już nie takie scenariusze pisała.

Rolowanie Bohaterów przy Ołtarzu

Nie widzę przeszkód abyś podjął się wymiany bohaterów 1 i 2 gwiazdkowych. Z czasem i postacie 3 i 4 gwiazdkowe nie będą miały dla Ciebie większego znaczenia. Najzwyczajniej w świecie nie będą pasowały do Twojej ekipy.

Korzyści zwykle przejawiają się w postaci  kamieni dusz. Można ich użyć do zakupu 5-gwiazdkowych bohaterów,a prawda jest taka, że jesli tylko będziesz miał możliwość musisz je zdobyć.

W miarę postępów i zdobywania lepszych bohaterów będziesz miał możliwość rolowania bohaterów o wyższych ocenach, ale kiedy dopiero zaczynasz, powinieneś rolować tylko bohaterów 1 i 2 gwiazdkowych.

4 i 5 gwiazdkowi bohaterowie

Na początku gry powinieneś gromadzić bohaterów 4 i 5 gwiazdek. Ci bohaterowie mają wyższy level cap i dzięki nim poszybujesz dalej. Nie martw się o Krąg Stworzenia na wczesnym etapie swojego rozwoju. Będziesz potrzebował dużej liczby 4 i 5 gwiazdkowych bohaterów, aby nawet rozważyć zaangażowanie w Krąg Stworzenia.

Osiągniesz 3-poziomowe limity szybciej niż myślisz, więc zawsze korzystaj z okazji, aby wezwać bohaterów lub kupić ich za pomocą różnych walut w grze.

Idle Heroes Najlepsze Postacie

Idle Heroes Najlepsze Postacie

Postanowiłem, że zrobię research i wybiorę najlepsze postacie Idle Heroes, które na ten moment odgrywają największą rolę w grze i są jednymi z najlepszych postaci na ten moment. Nie będę jakoś się rozwodził nad tym tematem, bo nie ma konkretnie nad czym. Także do listy najlepszych postaci na ten moment należą:

  • Norma
  • Starlight
  • Heart Watcher
  • Vesa
  • Skerei
  • Sigmund
  • Iceblink
  • King Barton
  • Xia

Myślę, że jak uda Ci się z tymi postaciami to pójdzie Ci o niebo lepiej. Co prawda mógłbym zrobić Ci całą tierlistę, ale nie ma to większego sensu. Całą tier listę możesz znaleźć chociażby tutaj.