Auto Chess Mobile – poradnik – triki, porady, buildy, jak grać

Najlepsze Gry na Android - Auto Chess Mobile

Auto Chess Mobile to coś co ostatnimi czasy wstrząsnęło rynkiem gier mobilnych. Wszystko zapoczątkowali twórcy Doty 2, którzy wprowadzili w życie swój projekt Dota Auto Chess. Wielu z graczy uznaje ten twór za hit roku 2019! Długo nie musieliśmy czekać na odmianę mobilną, która strukturalnie idealnie pasuje do naszych telefonów, a przy okazji konkuruje ze świeżym Chess Rush.

Jest swego rodzaju nowy sposób na grę w szachy, szachy automatyczne. Nic nie byłoby w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że nasze “pionki”, a w tym wypadku bohaterowie poruszają się sami. Tutaj za zadanie będziesz miał rozstawienie początkowe swoich postaci i zmierzenie się z innymi graczami. Brzmi dobrze?

Wiadomo, niby szachy automatyczne i tak naprawdę nie wiele moglibyśmy zmontować. W  tym momencie jesteście w błędzie. Jeśli chcesz być ekspertem w dziedzinie Auto Chess Mobile czeka Cię trochę nauki. Musisz poznać zasady umiejętnego rozstawiania bohaterów, czyli tzw. buildy oraz wiele innych zasad. Także przyszykuj coś do picia i jedzenia i bierz się za lekturę!

Auto Chess Mobile – gra na android w szachy, ale nie do końca.

auto-chess-mobile-google-play

Tak jak wcześniej wspomniałem pierwsza rzecz jaką powinieneś wiedzieć o Auto Chess Mobile to nie jest typowa gra w szachy. Oczywiście znajdzie się kilku rycerzy albo jakiś jeździec, ale nie zagrasz nimi w taki sposób jak w szachach. Ta gra rządzi się swoimi prawami.

Logika tej gry na android wydaje się dość prosta. Pojawia się plansza jak ta do szachów, kupujesz najlepszych bohaterów za punkty, które otrzymujesz. Rozstawiasz je na polach jakie uważasz za słuszne i jazda. W Auto Chess Mobile nie musisz martwić się o zasady szachowe. Twoje postacie same zaczną walkę z przeciwnikiem.

Nie wszystko jest takie proste, stąd Auto Chess Mobile poradnik!

Oczywiście nie wszystko jest takie proste. Nastaw się na trochę nauki w początkowej fazie gry. Wraz z każdą grą będziesz zdobywał doświadczenie, a co za tym idzie? Kolejne poziomy, które odblokują Ci dostęp do coraz to lepszych bohaterów oraz przedmiotów, które w tej grze możesz przypisać swoim postaciom. Po moich poradniku i kilku grach, zapewniam, że gra będziesz dużo jaśniejsza.

Problem z Auto Chess Mobile jest taki jak przykładowo z LoL’em. Każdy poziom wbijasz dość wolno. Dodatkowo, grasz z realnymi przeciwnikami, którzy nie zawsze są w grze w tym samym momencie co Ty i na pewne gry musisz poczekać. Jak się domyślasz dodatkowo to wydłuża czas rozgrywki. Recepta na bycie dobrym graczem jest jedna. Musisz systematycznie grać, poznawać grę, mierzyć się z coraz to lepszymi zawodnikami i w końcu dojdziesz do momentu, w którym będziesz zadowolony ze swojej gry.

Nie przedłużając przejdźmy do kilku wskazówek, które z pewnością każdy gracz Auto Chess Android powinien zastosować!

Zakupy to podstawa Auto Chess Mobile!

Sprawa jest prosta. Żeby walczyć lepiej i eliminować coraz to lepszych zawodników musisz korzystać ze sklepu, dlaczego? Prosta zasada, bohaterów skądś musisz wziąć, co chwile mówię o wybieraniu coraz to lepszych postaci. Podczas rozgrywki masz dostęp do sklepu, który co turę się zmienia.

Jak tylko możesz tak często sprawdzaj zawartość sklepu. W każdej z tur może trafić Ci się naprawdę wartościowy bohater, a Ty nie możesz go przegapić.

Kupuj coraz to mocniejszych bohaterów z lepszymi statystykami. Pamiętaj, że trzech bohaterów możesz poświęcić na wymianę na jednego wyższego rzędu, warto to zawsze przemyśleć podczas rozgrywki. Jest to świetna opcja w szczególności kiedy na Twoich polach w Auto Chess Mobile rozstawione są tylko postacie o niskich statystykach.

Gry na Android

Ulepszaj przedmioty bohaterów.

Tak jak wcześniej wspominałem jednym z dodatkowych elementów gry jest wyposażanie swoich bohaterów w odpowiednie przedmioty. Z każdym poziomem i rundą podczas rozgrywki będziesz miał możliwość wyposażenia swoich postaci w dodatkowe wyposażenie. Dzięki temu będą one stawały się coraz to silniejsze!

Pamiętaj jednak, że każdy przedmiot podnosi odpowiednie statystyki i nie możesz o tym zapomnieć. Chcemy rozgrywać dobre mecze, więc na tym się skupmy. Przykładowo postacią magicznym będziesz chciał zwiększać moc magiczną.

Jak używać przedmiotów w Auto Chess Mobile?

Z tym akurat jest dość prosta prawa. Jedyne co musisz zrobić to odpalić swój plecak. Przeciągnąć odpowiednie itemy na naszych towarzyszy i to wszystko. Pamiętaj żeby wyposażać odpowiednie postacie, żebyś nie zastał ławki rezerwowych w pełnym wyposażeniu.

Na ławce rezerwowych i poza nią.

Ławka rezerwowych jest bardzo przydatną rzeczą. Postacie, które na niej się znajdują w zasadzie przydadzą Ci się do dwóch rzeczy. Pierwszą z nich będzie możliwość jak już wcześniej wspominałem zamienienia 3 bohaterów niższej klasy na 1 wyższej. Druga opcja to najzwyczajniej w świecie sprzedaż bohatera w celu otrzymania za niego kasy, abyśmy mogli poczynić lepsze zakupy.

Z każdą grą, będziesz coraz to lepiej ogarniał cały system rozgrywki. Zapewniam Cię, że po kilku przegranych grach nie będziesz miał problemu z doborem odpowiednich bohaterów na sprzedaż czy też wymianę.

tier list auto chess

Nie gromadź bezsensownie bohaterów. Staraj się nie zapełniać ławki i systematycznie wymieniać i ulepszać swoich bohaterów. Pamiętaj, że nie ilość posiadanych postaci w Auto Chess Android robi różnicę w grze, a jakość i moc.

Auto Chess Mobile Tier lista to ważna sprawa!

Warto wiedzieć, że już w tym momencie macie dostęp do wielu Auto Chess Mobile tier list, które pomogą Wam obrać odpowiednie postacie. Mają one na celu wskazanie postaci, którymi w danym patchu gra się najlepiej i są względnie najmocniejsze.

auto chess poradnik

Pamiętajcie, że stale się to zmienia i na ten moment (czerwiec) są to najkorzystniejsze picki jakimi powinno się grać. Oczywiście nie jest powiedziane, że ową tier listą macie grać to nie na tym polega. Auto Chess Mobile tier lista którą Wam przedstawiłem ma Was mniej więcej naprowadzić jakimi postaciami powinno się rozgrywać. Wiadomo jest to kwestią dyskusyjną.

Przedstawię Wam teraz po kilka postaci, które w tym miesiącu według graczy uznawane są za najlepsze i najkorzystniejsze do gry.

  • Bardzo mocni bohaterowie: Dark Spirit, Doom Arbiter, Razorclaw, Tsunami Stalker
  • Mocni bohaterowie: Berserker, Dragon Knight, Devastator, Helicopter, Phantom Queen, Pirate Captain, Siren, Sky Breaker, Soul Breaker, Soul Reaper, Thunder Spirit
  • Stosunkowo dobre postacie: Argali Knight, Egersis Ranger, Evil Knight, Flaming Wizard, Frost Knight, Heaven Bomber, Hell Knight, Lightblade Knight, Ripper, The Source, Swordman, Unicorn, Tortola Elder, Werewolf, Wind Ranger
  • Wyjątkowo słabe picks: Abyssal Crawler, Abyssal Guard, Blight Sorcerer, Desperate Doctor, Dwarf Sniper, Fallen Witcher, Shining Dragon, Skull Hunter, Stone Spirit, Venom, Water Spirit, Defector, Lord of Sand, Ogre Mage, Redaxe Chief, Wisper Seer

W tym poradniku to by było na tyle. Myślę, że pojawi się jeszcze druga odsłona poradnika do Auto Chess Mobile, a w nim oparlibyśmy się o dostępnych bohaterów i możliwe strategie do zastosowania. Z tym jednak chwilkę jeszcze poczekamy!